„Skvele sa nám darilo v raste zákazníckej bázy, kde rástol najmä počet a teda aj podiel zákazníkov fakturovaných služieb,“ skonštatoval generálny riaditeľ spoločnosti Telefónica Slovakia Ramiro Lafarga Brollo.
Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb v mesiacoch druhého štvrťroka 2013 dosiahol výšku 7,3 eura, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry predstavoval 15,2 eura. Ku koncu júna dosiahol počet aktívnych zákazníkov operátora 1,428 milióna. Oproti porovnateľnému obdobiu predchádzajúceho roka to predstavuje medziročný nárast o 14 %, pričom od začiatku roka 2013 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o takmer 74 tisíc ľudí.
Za týmto nárastom stál podľa hovorkyne spoločnosti Martiny Jamrichovej medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb o 23,4 % na 709 tis., zatiaľ čo počet zákazníkov predplatených služieb vzrástol medziročne o 6,4 % na takmer 719 tisíc. „Podiel zákazníkov fakturovaných služieb na celkovej zákazníckej báze spoločnosti stúpol medziročne o 3,7 percentuálneho bodu na 49,7 %. Od začiatku januára do konca júna tohto roka si zákazníci do siete O2 preniesli už vyše 65 tis. telefónnych čísel,“ uviedla Jamrichová.
Telefónica Slovakia poskytuje mobilné služby pod značkou O2. Na slovenský trh vstúpila rozhodnutím výberovej komisie Telekomunikačného úradu SR zo dňa 25. augusta 2006. Licencia zahŕňa práva na používanie frekvencií GSM 900 MHz, GSM 1800 MHz, UMTS a 28/29 GHz na 20 rokov na účely poskytovania telekomunikačných služieb v Slovenskej republike. Spoločnosť začala svoju komerčnú prevádzku 2. februára 2007.