Na predplatených kartách si podľa neho môžu zákazníci aktivovať dátové balíčky cez SMS a dobiť kredit osobne na predajniach, cez platobné terminály či bankomaty vybraných bánk. „Na mesačných paušáloch sa už dajú aktivovať dátové balíčky cez SMS. Naše call centrá fungujú a naše predajne sú otvorené, aj keď s limitovanými možnosťami,“ priblížil.
Čítajte viac Slovenský mobilný operátor sa stal terčom kybernetického útoku. Zákazníci si tak nemôžu vybaviť svoje požiadavkyČiastočne je podľa hovorcu obnovený aj web www.telekom.sk. „Zákazníci si môžu prezerať ponuky služieb, informácie, cenníky, majú prístup do Wiki či FAQ. Zatiaľ nie je k dispozícii e-shop na nákup nového smartfónu či paušálu. Telekom aplikácia nie je funkčná pre manažovanie služieb,“ doplnil.
„Naše tímy ostávajú naďalej v dennom i celonočnom nasadení, aby sa nám podarilo odstrániť ďalšie bariéry, ktoré bránia našim zákazníkom plne manažovať svoje služby. O ďalšom postupe a úspešnej obnove budeme informovať,“ dodal Korec