Od stredy sa sprístupňujú na portáli finančnej správy pre užívateľov viaceré nové proklientské funkcionality. Po novom tak bude poskytovať komplexnejšie výsledky vyhľadávania v zoznamoch. Cieľom je zobraziť po zadaní vybraného IČ DPH na jednom mieste čo najviac dostupných informácií z informačných zoznamov na portáli finančnej správy.
Podnikatelia tak nájdu ucelené a potrebné dáta o registrovanom platiteľovi DPH vrátane čísla účtu, ktoré platiteľ DPH používa na podnikanie. Ďalšou úpravou prešla funkcionalita filtrovania odoslaných a prijatých dokumentov v osobnej internetovej zóne a OSS v časti História elektronickej komunikácie. Doplnil sa údaj „Obdobie“ do Detailu odoslaných a prijatých dokumentov v OIZ a OSS v časti história elektronickej komunikácie. Obdobná funkcionalita bude zapracovaná aj do aplikácií eDaneWin, a eDaneJava.

Finančná správa tiež upravila funkcionality v procese odosielania elektronických dokumentov prostredníctvom portálu finančnej správy. Používateľ bude mať po odoslaní elektronického dokumentu možnosť priameho zobrazenia potvrdenia, prípadne zobrazenia výsledku odoslania s možnosťou jeho uloženia na lokálny počítač a s možnosťou tlače.
Do obsahu Oznámenia a Výsledku o odoslaní dokumentu bol doplnený údaj týkajúci sa obdobia (zdaňovacieho alebo účtovného). Doplnila sa tiež funkcionalita priameho zobrazenia potvrdeniek z detailu správy oznamujúcej prijatie alebo odmietnutie podania. Obdobnú funkcionalitu finančná správa zapracuje aj do klientskych aplikácií eDaneWin a eDaneJava.