Vallo po spustení tohto systému privítal inteligentné riadenie dopravy na D1, ktoré môže zlepšiť plynulosť premávky, myslí si však, že negatíva povolenia maximálnej rýchlosti 130 km/h vo vnútromestskom priestore prevažujú nad možnými benefitmi. Spomenul napríklad vyššiu hlukovú záťaž, vyššie emisie priamo v meste či zníženie bezpečnosti. Obáva sa tiež možného obmedzenia a až vylúčenia bratislavskej MHD z diaľničného obchvatu.
Vallo zároveň deklaroval pripravenosť rokovať s NDS a ministerstvom dopravy o riešeniach, ktoré zachovajú čo najviac benefitov inteligentného riadenia obchvatu, ale bez negatívnych dosahov na MHD a kvalitu života Bratislavčanov.

Nové premenlivé svetelné dopravné značky na bratislavskej D1 začali fungovať koncom augusta nad jazdnými pruhmi diaľnice. Po obchvate bude možné v istom období jazdiť rýchlosťou až 130 km/h, a to v čase nižších dopravných intenzít a za priaznivých poveternostných podmienok. Počas dopravnej špičky však vodiči musia počítať s výraznejším obmedzením rýchlosti.
Zavedením systému sa má podľa NDS výrazne znížiť výskyt kolón a ich rozsah, zlepšiť plynulosť dopravy a zvýšiť bezpečnosť cestnej premávky.