Prvá predajňa značky Woolworth v Bratislave. A budú nasledovať ďalšie

Woolworth tento týždeň otvoril svoju prvú predajňu na Slovensku v bratislavskom nákupnom centre Bory Mall. Týmto krokom spoločnosť odštartovala plánovanú expanziu aj na slovenský trh, ktorá nadväzuje na úspešné otvorenia prevádzok v susednej Českej republike. Bratislavská predajňa ponúka zákazníkom široký sortiment každodenných potrieb naprieč kategóriami na ploche 1 111 štvorcových metrov.

16.10.2025 20:40
Woolworth4 Foto:
Obchod je v OC Bory, v časti oproti Nemocnici Bory v Bratislave.
debata

Na otvorení prvej pobočky na Slovensku sa zúčastnilo vedenie spoločnosti, kolegovia z nemeckej centrály Woolworth, aj zamestnanci so svojimi rodinami.

Predajňa bude otvorená počas pracovných dní od 10. do 21. hodiny a počas víkendu od 9. do 21. hodiny, rovnako ako všetky obchody v nákupnom centre Bory Mall. Zákazníci budú mať v období od 16. do 19. októbra (vrátane) možnosť nakúpiť celý sortiment so zľavou 20 %, ktorá sa vzťahuje aj na už zlacnené produkty.

Prestrihávanie slávnostnej pásky. Foto: Woolworth
Woolworth1 Prestrihávanie slávnostnej pásky.

„Otvorenie predajne v bratislavskom Bory Mall je pre nás významným míľnikom – ide totiž o úplne prvú predajňu Woolworth na Slovensku. Na ploche viac ako tisíc sto štvorcových metrov ponúkame zákazníkom široký sortiment každodenných potrieb, ktorý zahŕňa približne 15-tisíc produktov v závislosti od sezóny – od domácich potrieb, dekorácií a hračiek až po oblečenie pre celú rodinu. Veríme, že slovenskí zákazníci ocenia kombináciu pestrej ponuky a priaznivých cien. Sme veľmi radi, že práve Bratislava sa stala začiatkom našej expanzie na Slovensku, a tešíme sa na otvorenie ďalších predajní v nasledujúcich mesiacoch,“ uviedol Petr Juliš, riaditeľ spoločnosti Woolworth pre Českú republiku a Slovensko. „Woolworth ponúka produkty, z ktorých si vyberie každá veková kategória a za prijateľnú cenu. Myslíme si, že k ostatným prevádzkam, ktoré v Bory Mall máme, dobre zapadne,“ povedala Lucia Szórád, marketingová manažérka Bory Mall.

15-tisíc produktov v závislosti od sezóny – od... Foto: Woolworth
Woolworth2 15-tisíc produktov v závislosti od sezóny – od domácich potrieb, dekorácií a hračiek až po oblečenie pre celú rodinu.

Woolworth sa profiluje ako tzv. full-range store – koncept, ktorý zákazníkom prináša široký sortiment pod jednou strechou. V ponuke s približne 15-tisíc položkami si môžu zákazníci vybrať produkty pre domácnosť, textil, hračky, školské a kancelárske potreby, sortiment pre deti aj pre domácich miláčikov. Významnú časť sortimentu tvoria produkty vlastných značiek, vďaka ktorým môže reťazec ponúkať výhodný pomer ceny a kvality. Predajné plochy jednotlivých predajní sa spravidla pohybujú medzi 800 a 2 000 štvorcových metrov.

Vianočný tovar je už v tomto období logicky v... Foto: Woolworth
Woolworth3 Vianočný tovar je už v tomto období logicky v ponuke.

Po bratislavskej predajni budú nasledovať otvorenia v ďalších slovenských mestách. Do konca roka 2025 plánuje Woolworth spustiť prevádzky napríklad v Prešove, Michalovciach a Spišskej Novej Vsi. Tieto otvorenia sú súčasťou širšej expanzie značky na český a slovenský trh. Do polovice roka 2026 chce spoločnosť otvoriť až 20 pobočiek a vytvoriť viac ako 300 nových pracovných miest v Českej republike a na Slovensku.

O spoločnosti Woolworth

Spoločnosť Woolworth bola založená v roku 1879 v USA a v Nemecku pôsobí od roku 1926. Po úspešnom reštarte v roku 2010 sa stala jedným z najrýchlejšie rastúcich maloobchodných reťazcov v Nemecku a v posledných rokoch expandovala do Rakúska, Poľska a Českej republiky. Značka je známa širokým sortimentom tovaru dennej potreby – od dekorácií a domácich potrieb cez elektroniku, drogériu a darčeky až po oblečenie pre celú rodinu.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #obchod #diskont #Woolworth
Sledujte Pravdu na Google news po kliknutí zvoľte "Sledovať"