Poľský lacný reťazec Biedronka je bližšie k slovenskému trhu, zaregistrovala si firmu

Na Slovensko môže v blízkej budúcnosti vstúpiť nový reťazec. Konkurencia z Poľska by mohla pomôcť stlačiť ceny potravín. Biedronka totiž v Poľskú patrí k tým lacnejším.

19.08.2023 09:25
Biedronka. Foto:
Reťazec Biedronka - ilustračné foto.
debata (6)

Na Slovensku začala v polovici júla s náborom zamestnancom. Teraz sa ukazuje, že má na Slovensku vlastnú eseročku. Nazýva sa jednoducho Jeronimo Martins Slovensko. Ako prvý o tom informoval spravodajský portál Aktuality. V predmete podnikania je aj predaj tovaru či výroba potravín.

Aktuality ďalej píšu, že Biedronka si dala zaregistrovať viaceré ochranné známky, ktoré bude využívať pri svojich privátnych značkách. „Úrad priemyselného vlastníctva jej už potvrdil používanie značky Herbarium pre čaje, Bondi pre jogurty, Elios pre grécke špeciality a Miami primárne pre detské produkty,“ informuje spravodajský portál.

Biedronka. Čítajte viac Tvrdá konkurencia pre reťazce už klope na dvere. Biedronka na Slovensku zmení hru, píšu Poliaci

Vlastníkom Biedronky, najväčšieho maloobchodného reťazca v Poľsku, je spoločnosť Jerònimo Martins Polska, ktorá zamestnáva takmer 80-tisíc ľudí. Na Slovensku požiadala o registráciu značky SK špeciality. Je preto pravdepodobné, že zákazníci na pultoch slovenskej Biedronky nájdu aj domáce výrobky.

Facebook X.com 6 debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #Potraviny #reťazec #Biedronka