Na Slovensku začala v polovici júla s náborom zamestnancom. Teraz sa ukazuje, že má na Slovensku vlastnú eseročku. Nazýva sa jednoducho Jeronimo Martins Slovensko. Ako prvý o tom informoval spravodajský portál Aktuality. V predmete podnikania je aj predaj tovaru či výroba potravín.
Aktuality ďalej píšu, že Biedronka si dala zaregistrovať viaceré ochranné známky, ktoré bude využívať pri svojich privátnych značkách. „Úrad priemyselného vlastníctva jej už potvrdil používanie značky Herbarium pre čaje, Bondi pre jogurty, Elios pre grécke špeciality a Miami primárne pre detské produkty,“ informuje spravodajský portál.
Čítajte viac Tvrdá konkurencia pre reťazce už klope na dvere. Biedronka na Slovensku zmení hru, píšu PoliaciVlastníkom Biedronky, najväčšieho maloobchodného reťazca v Poľsku, je spoločnosť Jerònimo Martins Polska, ktorá zamestnáva takmer 80-tisíc ľudí. Na Slovensku požiadala o registráciu značky SK špeciality. Je preto pravdepodobné, že zákazníci na pultoch slovenskej Biedronky nájdu aj domáce výrobky.