Z pôvodnej žlto-modro-červenej kombinácie farieb bude mať logo oranžovo-červené prevedenie. Spoločnosť sa nechala inšpirovať „skutočným a chutným jedlom“, informuje o tom portál televízie CNN. Hlavnou zmenou vzhľadu je vylúčenie modrého oblúku z loga. Podľa CNN reťazec v tlačovej správe uviedol, že nové minimalistické logo zodpovedá vývoju značky. Taktiež má vzdať hold 64-ročnej histórii firmy. Nový dizajn napodobňuje staré logo používané v rokoch 1969 až 1999.
Reťazec tiež uviedol, že písmo je inšpirované tvarmi jedla, pretože je „zaoblené, tučné a výborné“. Nový vzhľad získajú aj uniformy zamestnancov, ktoré budú podľa vyhlásenia spoločnosti moderné a pohodlné s výraznými farbami a grafikou. Ľudia by si mali novinku všimnúť aj na obaloch. Okrem loga na nich budú ilustrácie a nápisy ako „chrumkavé“ a „chutné“. Burger King chystá aj renováciu takmer 19-tisíc svetových pobočiek, ktorá však bude trvať niekoľko rokov.
„Nový modernejší vizuálny dizajn odkazuje na evolúciu značky, ktorou si spoločnosť počas svojej 64-ročnej existencie prešla,“ cituje český portál iDnes.cz Daniela Ryšku, riaditeľa značky Burger King pre Česko, Slovensko, Bulharsko a Rumunsko. Podľa jeho slov nové logo tiež lepšie zapadá do digitálneho sveta. Napríklad sa hodí pre ikonu aplikácie, dodal. Prvé zmeny vzhľadu by mali napríklad do Česka doraziť už tento rok. V prvej fáze sa budú meniť obaly, neskôr pribudne nové logo aj v pobočkách.