„Vzájomný súlad ekonomických, ekologických a sociálnych záujmov je určujúcim princípom nášho podnikania. Naším pristúpením k svetovo najväčšej a najvýznamnejšej iniciatíve Global Compact sa k tomuto záväzku ešte dôraznejšie hlásime,“ uviedla Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland.
K rovnakému správaniu zaväzuje aj svojich obchodných partnerov po celom svete. Konkrétne ide o dodržiavanie pracovných a ľudských práv, práva na život a zasadzovanie sa o zlepšenie férových podmienok a vyplácanie miezd dostatočných pre život.
Samostatne sa spoločnosť chystá venovať ekologickému zaobchádzaniu s prírodnými zdrojmi. To zabezpečujú rozširovaním zodpovedného sortimentu, vyžadovaním rôznych medzinárodných certifikátov alebo pečatí výrobkov od dodávateľov a zapájaním sa do recyklačných programov. Príkladom je stratégia skupiny Schwarz na zníženie spotreby plastov REset Plastic. Jej cieľom je do roku 2025 znížiť spotrebu plastov o 20 % a nahradiť všetky obaly svojich privátnych značiek recyklovateľnými.