SPP je pripravený riešiť finančné problémy zákazníkov pri platbe za energie

Spoločnosť Slovenský plynárenský priemysel (SPP) si uvedomuje, že súčasná situácia môže priniesť nepredvídateľné finančné problémy a časť zákazníkov sa môže ocitnúť v zložitej životnej situácii.

31.03.2020 18:56
debata (4)

Firma je pripravená problémové situácie spolu so zákazníkmi riešiť, musí však o nich včas vedieť, upozornil v utorok hovorca spoločnosti Ondrej Šebesta.

„SPP preto upozorňuje svojich zákazníkov, aby v takýchto prípadoch nečakali a obrátili sa včas na zamestnancov spoločnosti, ktorí sú pripravení pomôcť nájsť obojstranne prijateľné riešenia,“ uviedol Šebesta.

Spoločnosť v uplynulých týždňoch prijala opatrenia, ktoré bránia šíreniu nového koronavírusu u zákazníkov, ale aj u zamestnancov spoločnosti a zároveň umožňujú SPP poskytovať služby flexibilne, formou elektronickej a telefonickej komunikácie.

Zákazníci sa môžu na SPP obrátiť e-mailom na adresu zakaznickalinka@spp.sk alebo telefonicky v pracovnom čase na čísle 0850 111 565. Pre firmy je k dispozícii e-mail biznislinka@spp.sk a telefónne číslo 0850 111 565.

Zásielky SPP odporúča zasielať len poštou na adresu Mlynské nivy 44/a, 825 11 Bratislava. V prípade osobného doručenia bude možné zanechať zásielku v pripravenej schránke. V tomto prípade však nie je možné potvrdiť prevzatie zásielky zo strany SPP.

4 debata chyba
Viac na túto tému: #energie #koronavírus