„Ako líder na slovenskom pivnom trhu si uvedomujeme svoju zodpovednosť nielen voči životnému prostrediu. Chceme ísť príkladom a byť inšpiráciou pre mnohých ďalších jednotlivcov i spoločnosti. Ukotvovať udržateľné podnikanie ako štandard v podnikaní na Slovensku,“ informuje manažérka korporátnych vzťahov Heineken Slovensko Helena Windisch.
Čítajte viac Deň Zeme: Recyklácia, elektromobily či digitalizácia. Ako sa firmy snažia byť zelenšie?Hurbanovský pivovar sa minulý rok sústredili na elimináciu vzniku odpadu a jeho recykláciu. V pivovare recyklovali 99,6 percenta vyrobeného odpadu. Vlani bolo podľa spoločnosti tiež významným krokom skrátenie krku na PET fľašiach, čím spoločnosť ušetrila ročne sto ton plastu. Pivovar chce tiež nakúpiť stopercentne zelené chladničky, ktoré sú šetrnejšie k životnému prostrediu.